Τρίτη 30 Απριλίου 2013

Μοναξιά και βαρεμάρα




Αρκετοί άνθρωποι αποφεύγουν τη μοναξιά. Λένε πως, όταν είναι μόνοι τους μελαγχολούν. Αν μετρήσουμε τους ανθρώπους σε μια κλίμακα κοινωνικότητας θα διαπιστώσουμε ότι ένα ποσοστό γύρω στους 60% είναι κοινωνικοί. Οι υπόλοιποι είναι σχετικά μοναχικοί.
Παρένθεση: Την κοινωνικότητα τη μετράω σε μια κλίμακα του 7. Γιατί; Διότι η εβδομάδα έχει 7 ημέρες και νύχτες. Αν εγώ, για να είμαι ισορροπημένος θέλω να είμαι με ανθρώπους 5 βραδιές την εβδομάδα, σύμφωνα με την κλίμακα, είμαι κοινωνικός. Αν εσύ καλύπτεσαι με 2 είσαι πιο μοναχικός από μένα.
Για να νιώσω εγώ μελαγχολία θα πρέπει να είμαι μόνος μου, χωρίς να το θέλω. Εσύ όμως που είσαι μοναχικός, για ποιο λόγο μελαγχολείς όταν είσαι μόνος; Αφού αυτό θέλεις.
Συνταγή ψυχολογικής μαγειρικής:
1.     Αν είσαι κοινωνικός απόφευγε να μένεις μόνος όταν δεν το θέλεις διότι μελαγχολείς.
2.     Αν είσαι μοναχικός, μελαγχολείς διότι βαριέσαι! Κανένας μοναχικός άνθρωπος που είναι δημιουργικός δεν μελαγχολεί.
3.     Αν είσαι κοινωνικός και δημιουργικός ταυτόχρονα, είσαι καλά με παρέα, είσαι όμως καλά κι όταν είσαι μόνος.

Δεν υπάρχουν σχόλια: