Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2012


Το Καινούργιο Βιβλίο

Μετά από 30 χρόνια συγγραφέας αποφάσισα για πρώτη φορά να εκδώσω ένα βιβλίο μόνος μου. Σ' αυτή μου την προσπάθεια μ' έχουν στηρίξει ανεκτίμητοι φίλοι. Ομολογώ ότι νιώθω έξω απ' τα νερά μου και έχω τρακ. Έχω όμως μια κρυφή ελπίδα. Οι άνθρωποι που τα βιβλία μου ήταν γι' αυτούς μια «παρεούλα» θα ανταποκριθούν σ' αυτή μου την προσπάθεια.
Το Αντιμετωπίζοντας την Ανεργία, έχει εκδοθεί, αλλά θα κυκλοφορήσει από τις 10 Φεβρουαρίου. Μέχρι τότε έχουμε να ρυθμίσουμε κάποιες νομικές και φορολογικές υποθέσεις. Υπενθυμίζω: Για τους πρώτους μήνες το βιβλίο θα διατίθεται μόνο από το Internet.
Όποιος επιθυμεί να το αποκτήσει μπορεί να το παραγγείλει από το pinteris@hotmail.com ή τηλεφωνικά (με μήνυμα) στο 210-9652336. Και στις δύο περιπτώσεις χρειαζόμαστε τα εξής στοιχεία:
Ονοματεπώνυμο
Διεύθυνση με Ταχυδρομικό Κώδικα
Τηλέφωνο
Ώρες που θέλεις να το παραλάβεις.
Ένας άλλος τρόπος είναι να επιλέξεις την εταιρεία Courier που επιθυμείς και να παραλάβει το βιβλίο με 9 Ευρώ. Εννοείται ότι η εταιρεία θα σε χρεώσει για τα μεταφορικά.
Το βιβλίο περιέχει κι ένα δώρο: Είναι ένα Audio CD όπου διαβάζω ο ίδιος ολόκληρο το βιβλίο. Σύντομα θα κυκλοφορήσει και μια πιο αναλυτική ενημέρωση για το βιβλίο στο -YouTube.
Η χρέωση για το βιβλίο είναι 9 Ευρώ (συμπεριλαμβανομένου και του Φ.Π.Α). Στο στέλνουμε με αντικαταβολή. Στο ποσό αυτό προστίθενται και τα έξοδα μεταφοράς. Η χρέωση εξαρτάται από την εταιρεία μεταφορών.
Η πρόθεσή μου είναι να τηρήσω αυστηρή σειρά προτεραιότητας. Όσο νωρίτερα το παραγγείλεις, τόσο νωρίτερα θα το λάβεις.

Γιώργος Πιντέρης